Wartości Regulusa

Otwartość na potrzeby

Otwartość na potrzeby i satysfakcja klienta

Naszym nadrzędnym celem i największą wartością jest zadowolenie klientów z naszych grzejników. Dlatego oprócz wysokiej jakości produktów, stworzyliśmy bogatą bazę wiedzy o grzejnikach, ich doborze i użytkowaniu. Dzięki tej wiedzy i zaangażowaniu naszych pracowników jesteśmy w stanie znaleźć idealne rozwiązania dla naszych klientów.
Dobra atmosfera

Dobra atmosfera w pracy

Badania wskazują, że dobra atmosfera w pracy wpływa na zwiększenie wydajności pracy. Dlatego zapewniamy naszym pracownikom dużą elastyczność w realizacji obowiązków. Wierzymy, że pozytywne nastawienie naszych pracowników przełoży się na wysoką jakość obsługi naszych klientów i partnerów.
Ekologia

Z ekologią za pan brat

We wszystkich naszych procesach produkcyjnych stosujemy rozwiązania, które nie wpływają negatywnie na środowisko. Zbudowaliśmy nowoczesną lakiernie, w której stosujemy ekologiczne farby do malowania grzejników. Dbamy o ochronę środowiska od momentu rozwoju produktu, aż po jego utylizację.
Etyka w biznesie

Etyka i przejrzystość w biznesie

Staramy się, aby nasza oferta oraz zasady współpracy z partnerami zawsze były klarowne. Z naszymi partnerami zawsze budujemy trwałe relacje, które skutkują pozytywnymi efektami dla wszystkich.
Rozwój

Produkty najwyższej jakości

Nasi klienci wybierając produkt z logo REGULUS-system mają pewność, że kupują produkt najwyższej jakości w swojej kategorii. Liczne punkty kontroli procesu produkcji, zdobyte certyfikaty i nagrody świadczą o tym, że grzejniki naszej produkcji są doceniane i chętnie wybierane zarówno przez klientów indywidualnych jak i inwestorów w dużych inwestycjach.
Otwartość na potrzeby

Rozwój technologiczny

Chcemy, aby nasi klienci korzystali z nowoczesnych rozwiązań, dlatego stale rozwijamy nasze produkty i na bieżąco śledzimy wszystkie nowinki technologiczne związane z efektywnym ogrzewaniem domów i mieszkań.
Zaangażowanie społeczne

Zaangażowanie społeczne

Regulus-system to nie tylko produkcja nowoczesnych grzejników, ale liczne akcje charytatywne, wspieranie lokalnych inicjatyw i przedsięwzięć. Przez 20 lat istnienia firmy lista aktywności Regulusa w różnych akcjach zdaje się nie mieć końca.